AI-järjestelmien projektipäällikkö & testaaja
Kiinnostaako sinua rooli, jossa pääset yhdistämään projektien johtamisen ja laadunvarmistuksen ympäristössä, jossa sovellamme pragmaattisesti tekoälyä asiakkaiden liiketoimintaan? Etsimme proaktiivista asiakastoimitusten draivaajaa ja laadusta kiinnostunutta henkilöä vahvistamaan tekoälyalustamme Mylly.AI:n kehitystä.
Etsimme taidokasta vastuunkantajaa, joka tunnistaa asiakkaalle ja projektille oleellisen ja pitää huolta kokonaisuuden eteenpäinviennistä. Ratkomme liiketoimintaongelmia kielimallipohjaisen tekoälyn avulla ja toivommekin sinulta kiinnostusta asiakkaiden tarpeisiin sekä uuden oppimiseen modernien verkkopalveluiden parissa. Rooli on n. 70% projektinhallintaa, 30% laadunvarmistusta.
Tehtävässä pääset:
- Johtamaan asiakkaiden liiketoiminnalle tärkeitä toimituksia.
- Koordinoimaan projekteja, aikatauluja ja tiimejä sekä viestimään aktiivisesti asiakkaiden kanssa.
- Suunnittelemaan ja toteuttamaan laadunvarmistusstrategioita – sekä manuaalisin että automatisoiduin keinoin.
- Vastaamaan testauksen eri vaiheista: määrittely, suunnittelu, toteutus, dokumentointi ja raportointi.
- Kehittämään testauksen prosesseja ja työkaluja jatkuvasti.
Mitä odotamme sinulta?
- Kokemusta projektien vetämisestä tai koordinoinnista (min. 5 vuotta)
- Kokemusta verkkopalveluiden testauksesta ja laatutyöstä.
- Kiinnostusta käytettävyyteen.
- Tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä.
- Kokemusta koordinointiin ja testaukseen liittyvistä työkaluista (esim. Jira, Trello, BrowserStack, Postman).
- Hyviä organisointitaitoja: kykyä hallita aikatauluja, rooleja ja riskejä sekä ohjata pieniä projektitiimejä.
- Kiinnostusta AI-teknologioihin ja laadunvarmistuksen kehittämiseen.
- Hyvää viestintäkykyä sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi – myös ilman tekoälyn apua.
Eduksi katsotaan:
- Kokemus liiketoimintakriittisten järjestelmien toimituksesta.
- Kokemus LLM-tekoälysovellusten testauksesta
- Kokemus laadunvarmistuksen menetelmien kehittämisestä.
- Kokemus sovellusten tai integraatiojärjestelmien käyttöönotosta.
- Kokemus yritystoiminnan sääntelystä (esim. EU AI Act, DPIA/GDPR, PII-hallinta)
Millaista on työskennellä Evolverissa?
Evolver on suomalainen asiantuntijayritys, joka yhdistää teknologian, liiketoiminnan ja inhimillisen työotteen. Meille tärkeitä asioita ovat yhteistyö, osaamisen jakaminen ja jatkuva kehittyminen. Hyvä fiilis porukasta ja tuloksista näkyy työmme arjessa.
Vaikka suhtaudumme intohimoisesti teknologiaan, on se kuitenkin vain väline asiakkaan liiketoiminnan kehittämisessä. Sisällöllisesti vaativat työtehtävät tarkoittavat myös sitä, että työn ja vapaa-ajan täytyy pysyä balanssissa. Muodostamme hyvinvoivan työyhteisön, tarjoamme evolverilaisille hyvät työsuhde-edut ja vietämme myös yhdessä vapaa-aikaa mm. Fudisporukassa sekä toimistolla kotibileissä.
Saat mahdollisuuden vaikuttaa työtehtäviesi sisältöön ja kehittää osaamistasi – et jämähdä paikoillesi, vaan pääset kasvamaan ammatillisesti. Sitoudumme osaamisen ja työtehtävien kehittämiseen henkilökohtaisella kasvusuunnitelmalla ja luomme työtarjouksen yhteydessä suunnitelman ensimmäisen 12 kuukauden kulusta. Viihtyisä toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä ja työt sujuvat myös hybridinä. eNPS-lukumme oli tänä vuonna täysi 100. Palkkahaitari roolissa on 4000-6000 euroa. Työn aloitus on sopimuksen mukaan.
Hae työpaikkaa lähettämällä hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@evolver.fi tai alla olevalla lomakkeella. Haku on käynnissä kunnes löydämme oikean henkilön. Lisätietoja roolista saat Jenniltä numerosta 050 3209032. Toivomme hakemuksia moninaisista taustoista.
Tule mukaan muovaamaan tulevaisuuden laadukkaita verkkopalveluita ja tekoälyratkaisuita kanssamme!
